Esracmmm ben 3 gün açılmadan dolayı sancı çektim suni sancı aldım , sezeryan istemedim , arkadaşıma epidural yapıldı üstelik 5 tane düşün aynı acıyı çektik dikişlerden dolayı epidural baş ağrısı, kalıcı bel ağrısı yapıyor genelde bence doğuma kendini hazırlamaya çalış , korkutucu geliyor olabilir ama inan herşey akışına göre gidiyor 🤲🏻 Tabikiiii her türlü doğuma saygım var sadece emin olun