Ben doktorumu dinlerdim. Doğumu bi basamak gibi düşün. Birinci basamak normal normal doğum. En sağlıklısı. İkinci basamak prenses doğum. Üçüncüsü ise sezeryen.
Prenses doğum için de açılmanın 4 cm olması falan lazım. Yine acı çekmiş olacaksın. Ikınman zor olacak o bölgeyi hissedemeyeceksin çünkü…