Seher3838 18 haftalık oldum bebeğin hareketlerini ne zaman hissederim sizler kaçıncı haftada hissettiniz
Edos123 Seher3838 yaa inanın kaç gündür aklımda ilk trimester da ki bulantılar da gidince acaba iyi mi hareketini neden hissetmiyorum diye düşünmekten kafayı yiyecektim ama daha erkenmis bende 16.haftadayımmm hep bekliyorum hissetmeyi🙏🏻😍
C9-3_g 051020antalya ben 21+3 günlük hamileyim ve galiba bebek diye düşünüyorum üst karın bölgesinde hissetmiyorum ama vajina bölümde oynuyor gibi geliyor orda hissediyorum normal mi
naneliseker_ Seher3838 çokk güzel bir hopp habire harkeet etse diyorsunuz :) 29 30 da sert bile vuruyor ama ağrı yerine mutluluk geliyor :)
Seher3838 Kubra2707 benim bazen bi kıpırtı oluyo içimde bebek mi yoksa başka bisey mi bilemiyorum bağırsakları bile bebek hareketi sanarmışız hareket edince bebegin olduğunu nasıl anlıyacam bilmiyom
mmervvE Ben 16. Haftamda hissetmiştim her insanın karın yapısı ile alakalı bir şey sert bir yapı oradı daha küçük şuan senin haftadaysa hissetmemen normal hissedersin hissetme duyusuyla alakalı bişey
Seher3838 Edos123 18 de bende hissetmiyorum korkuyodum bi tek ben mi böyleyim diye yorumlara bakınca rahatladım 20 ye kadar yolu var 😄 elbet bir gün hissederiz sağlıcakla kucağınıza alın inşallah minik kuşu 🤲🏻🫶🏻
abnw Seher3838 19. Haftamda pıt pit diye çok küçük hissediyordum ama 22 den sonra içerde parti verecek merak etme 🤗
Sehermahsum7321 Seher3838 bende 19 haftada bir kere hissettim şimdi 20+3 gene hissetmiyorum düşün ikinci gebeliğim olduğuna rağmen
leylaaa1268 Seher3838 crazymommy selamm, ilk gebeliğim, heyecanlıyım, 11 haftalık hamileyim, ilk ne zaman hissetcem bebişin haraketlerini?
Kubra2707 Seher3838 aslında ayırt edilebiliyor o bebek harketleri anlaşılıyor ilk kalp atisi gibi hissettim sonra karnıma baktığımda bayağı farkediliyodu hareketleri
Seher3838 Sehermahsum7321 anladım olsun bebeğiniz sağlıklı olsun da gerisi önemli değil kiloda nası olsa verilir 😊