Esracigdem Öncelikle bazı açılmış postlara rast gelsiyseniz buranın yaş ortalaması maalesef çok küçük. Bunu fark ettikten sonra eskisi gibi bu platformda takılmamaya başladım. 19 -22 li yaşlarda anne olan hatta 2. 3. Ye hamile kişiler ile dolu. Başlangıçta herkesi kendim gibi üniversite mezunu 25 yaşını doldurmuş evlenmiş ve hamile olan 25 -35 yaş arası insanlar vardır zannediyordum yanılmışım çok daha farklı bir ortam var o sebeple aile ortamında ya da sokakta kullandıkları, yanlış duyup yanlış özümsedikleri kelimeleri burada yazı diline döküyorlar. Oysa dertlerini buraya yazmak yerine birkaç kez araştırma yapıp okusalar birkaç basit tıbbi terimin yazılış şekline denk gelip en azından göz alışkanlığı kazanır doğru kullanırlar. Diksiyon, yazılan yazının doğru kullanımı ,belli bir genelkültür bilgisinin insana kazandırdığı kalite nin farkında olan kişiler kendinde buna dikkat ederken karşısındaki insanda da buna dikkat edip ona göre muhattap alırlar ,bunu bilen de ona göre dikkat eder. Büyük şehirlerde çok farklı bir ortam var ama küçük şehirler bizim bildiğimizden çok farklı… Kimseyi küçümsemeye çalışmıyorum benim annem ilkokul mezunu fakat çok güzel bir diksiyonu var ve yazarken de çok dikkat ederek yazar , emin olamadığını arastirir bakar hala kendine bir şeyler katmaya çalışır. Yani bilinçli olmak bazı şeylerin önemini fark etmek ,bilinçsiz olup kendine hiçbir şey katmadan yaşamaktan çok farklı.