Esracigdem o kadar haklısınız ki. Artık da/de ayrı yazılması ki’nin ayrı yazılmasını falan bile geçtim… Ultrasyon, miğde, saten, herkez gibi yanlışlar dişlerimi kamaştırıyor. Bunları da geçelim, insanlar noktalama işareti koymadan dert anlatıyolar. Bir yerden sonra hikayeler “senyediyüzellimilyarmilyonsenneyaptın” olayına dönüyor 😂
Şimdi linççi tayfa da gelir savunurlar bir de cahillikleri… hayırlısı olsun 🌸