Chdakca Vajinamda siğiller çıktı 6 7 tane var doktora gittim bir daha ki muayenem de yakılacak dedi ve sezeryan doğum olacakmış yaşayan var mi
A-SL Chdakca bi arkadaşımdada vardı şuan hamile olduğun için müdahale edemeyiz bebeğe bulaşmasın riske atmayalım demişler arkadaşımda dün mecburi sezeryan oldu
Gozdecaner Chdakca vajinadamı yoksa bacak içi kısımdamı çıktı tam canım benim bacağımın üst iç kısmında 3 tane siğil sivilce gibi bişey çıktı anlayamadım bir türlü
1burcU1 Chdakca ben yıllar önce yaşadım hpv diyorlar iki kez yakıldı tekrar çıkmadı çok şükür 7 ay önce onunla ilgili test yaptılar negatif çıktı ama normal doğum olmuyor çocuğa bulaşır diye sezaryan yapılıyor
sasha Chdakca korkma canım bir şey olmaz bebeğe geçer diye mecbur sezaryen yapiyolar, sen de yaktir aşılarını ol, yemeğe içmeye dikkat et, tedavisi her türlü var, bebeğine bir şey olmaz allahin izniyle
GiGi1 Chdakca bende çıktı doğuma 2 hafta kala fark ettik doktorum zorunlu sezeryan riske atamam bebeğe değerse çok riskli dedi ve geçen hafta spinal sezeryan oldum 40’ın çıkınca gel siğiller için yakma ve patolojiye gönderelim dedi
1burcU1 asmenuce ben daha gebeyim doktoruma doğuma yakın soracağım o yüzden Şuan doğumum nasıl olur bilmiyorum
gncglozclk Chdakca bende 29 haftada fark ettim gorunurde bısey yok da dokununca elıme geliyordu 31 oldum gidince dıyım dedim siğil mi bilemedim acımıyor kasınmıyor belli de değil gorunurde şuan minnacık kalmış bakalım gecmezse bem diycem
Chdakca gncglozclk ben 2 ay önce fark ettim minicikti ama büyüdü doktora gittim ve çoğalıyor sanırım bir tanesi baya büyüdü 😔
nazazra24 Chdakca ah ah bununla ilgili bi post açmıştım canım neler çekiyorum neler kullandım kalıcı tedavisi yok bulaştı mı yayılıyor ve yapışıp kalıyor bedende aşıyla siğil çıkması önlenebilir ancak biraz maliyetli doğumdan sonra doz doz yaptırman lazım. Ben ikinciye hamileyim eşimden de bana bulaştı evlenince sadece cinsel ilişki ile geçiyormuş başkasına bunu öğrenince kocamdan soğudum yeminler ediyor başkasıyla birlikte olmadım diye ama bu illet başka türlü bulaşmıyormuş illa bir orospu dokundu da bulaştı kesin Allahından bulsun kim bulaştırdıysa hayatımda görmediğim rahatsızlıklar evlenince beni de buldu hele genital siğilin ne olduğunu bile bilmiyordum 😒 bebeğe zarar verir diye normal doğum yapamadım bebeğin solunum yollarına çok zarar veriyormuş direk ona da geçiyormuş vajinal doğumda o yüzden sezaryen şart
Chdakca nazazra24 doktor 15 gün sonra yakacakmis ama bir hafta da bile çoğaldı o gün gelene kadar daha da mi büyür çoğalır valla napicam bilmiyorum ki
Sadeceanne2 nazazra24 HPV enfeksiyonları cilt yoluyla ve cinsel yolla bulaşır. Sadece cinsel yolla bulaşan hastalık değil ki atıyorum biri o an kaşımıştır elinde ki vürusu. Eşin veya sana bilmesene tokalaşarak temas ederek bulaştırmıştır
nazazra24 Chdakca hele ben doğumumu yapayım hemen iğnesini olucam lanet gelsin bu illete nasıl bi hastalıksa onun yüzünden bebeğine zarar gelmesin diye normal doğum yapamıyosun artı cildinde saçma salak siğiller mide bulandırıcı ve kaşıyıp kanattığın anda yayılıp hızla çoğalıyor kurban olduğum Rabbim neden böyle bi hastalık var diye soruyorum hep 🤦🏼♀️