Melliisaa Mersin’de yaşıyorum devlet hastanesinden çok memnunum doktorum uzman odalar ferah geniş eşimi de alıyorlar ilgileniyorlar ama bu şehirden şehire hatta bazen doktordan doktora de değişen bir durum bence hastanenin yoğunluğuyla alakalı olabilir benim gittiğim ek hizmet binası çünkü o yüzden boş sakin