1basakk_ Ben uygulamaya göre bir hafta gerideyim. Hastaneye gittiğimde 5+1 idim 7′den önce duyulmadığını söylemişti doktorum.
Melliisaa 1basakk_ kuzum bende uygulamada 6+2 ama hiç öyle olduğunu sanmıyorum bu güne kadar gittiğim doktor özledi ve çok despot katı suratsiz biriydi ben soramadım nasıl ogrenicem kaç haftalık olduğunu
Melliisaa Gizemakayy ne için gitmediniz hamile olduğunuzu öğrendiğiniz andan sonra vermeniz gereken testler var olası bir durumda kullanmanız gereken ilaç olabilir
Melliisaa Bilge_kalkan inşallah kuzum hastane olarak sarıyer cayır başına gidicem hiç gideniniz var mı
Gizemakayy Bide herkez bir olmuyor kimisi 5 duyuyor kimisi 6 da kimisi 7 8 de herkez farklı oluyor anladığım kadarıyla inşallah gittiğiniz duyarsiniz
Gizemakayy Bebeğin kalp atışı ve keseyi görmek için gitmedim sağlık ocağı öyle önerdi cevremdekilerde herhangi bir sıkıntı yoksa biraz beklememi söylediler bu sefer gittiginde duymadığında daha stres olabiliyor insan
tugbadurmaz34 Melliisaa Mersin’de yaşıyorum devlet hastanesinden çok memnunum doktorum uzman odalar ferah geniş eşimi de alıyorlar ilgileniyorlar ama bu şehirden şehire hatta bazen doktordan doktora de değişen bir durum bence hastanenin yoğunluğuyla alakalı olabilir benim gittiğim ek hizmet binası çünkü o yüzden boş sakin