mho0910 Reyh 34+5 oldu bugün evdeyim ama o sancı devam ediyor bişey yapmamaya çalışıyorum ama 4 yaşında bi oğlum var ister istemez ev işleriyle uğraşıyorum eşim yardımcı olamıyor işinden dolayı inşaAllah bi sorun olmadan zamanında doğar
Reyh mho0910 benim çocuğum yok ama bende çok oturamıyorum. Doktoruma sordum hareket iyidir son ayda dedi. Endişe etme inşallah zamanında sağlıkla doğacak güzel düşün güzel olsun 💕
mho0910 Reyh ilki sezaryen olunca bunda da sezaryen olacak mecbur 2 hafta daha sık dişini bebeğim içerde kal diye ikna etmeye çalışıyorum 😂diğer oğlumda 35+4 ye doğmuştu
Reyh mho0910 aaa sezeryansa dinlenmek gerekebilir ben normal istiyorum o yüzden sürekli hareket et diyor doktorum 😄 ay Allah hayırlı ömürler versin oğluna da bu bebeğine de, sağlıkla doğsun da gerisi önemli deği