Reyh Kızlar 34+5 bugün. Karnımda sürekli olarak bir kasılma oluyor, özellikle ayakta durunca. Bebekte tek bir yere toplanıyor ve hareketleri de azaldı. Adet sancısına benzer hafif sancılarım ve bel sırt ağrım da var. Kontrolüm haftaya aslında ama bu tehlikeli bir durum mu hemen gitmem gerekir mi?
Gamzegkhnn Reyh aynılarını ben yaşıyorum, 2 hafta sonra kontrolüm var ama dinlenince geçiyor benim durumum, tabi biraz uzun dinlenmem gerekiyor. Ve bir çoğu gaz sancısına benziyor. Bekleyeceğim 2 haftayı, dayanılmazsa tabi senin de durumun git tabi.
Eldgrn Reyh aralığını takip edin kasılma kaç dakikada bir geliyor o önemli bol bol yatın dinlenin belki yorgunluktan bu şekilde olabilir.
Zulalg Reyh önemli olabilir. Doğum zamanına çok yakınsınız. Kasılma ve sancılar 5dk da bir vuruyorsa veya dinlenme pozisyonunda geçmiyorsa direkt gidin. Hareket azaldı kısmı çok önemli. Yerinizde olsam hemen giderim🙏🏻 ılık duşunuzu alın öyle gidin bence nst ye bağlanacaksınız🙏🏻
Melodimm Reyh Geçen gün bende öyle oldum.Bebek sürekli toplandi sağ tarafa.Sonra geçti.Simdide karın ağrım var.31 haftayim.Sizin hafta benden ileride.Isterseniz doktorunuza haber verin.Nst çeker.Belki yalanci sancidir.
Reyh Gamzegkhnn benim gaz sancısı değil de adet öncesi olan sancı gibi oluyor ama kasılma zorluyor beni ayağa kalktığım an karnımda taş varmış gibi oluyor, sana da çok geçmiş olsun sağlıkla al kucağına 💙
Reyh Eldgrn öncelikle cevabın için teşekkür ederim 😍 aralıklarını sayamıyorum çünkü uzanınca değil kalkınca oluyor hemen. Napacağımı şaşırdım ilk gebeliğin tecrübesizim inşallah sağ salim geçiririz bu zamanı
Reyh Zulalg dinlenme pozisyonunda daha rahatım ama kalktığım an bebek sıkışıyor gibi bir şey oluyor karnım sertleşip belim ağrıyor. Ben en iyisi yarın gideyim söylediğiniz gibi. Yakınımda devlet hastanesi var ve maalesef acil serviste pek yardımcı olunmuyor. Güzel dualarınıza talibim 💙
Reyh Melodimm benim toplanmaktan ziyade taşlaşma gibi oluyor yani değişik bir durum tam anlatamıyorum da🤦♀️ yarın gideceğim en azından içim rahat eder. Size de sağlıklı gebelikler diliyorum sağ salim kavuşun yavrunuza😍
likesah Reyh benim de surekli oluyor hem yalanci sanci hem bel ve kasik agrisi 33. Haftadayim. Ozellikle yorulursam ve cok ayakta durursam siddetli de oluyor. Bugun kontrolde doktoruma sordum vucut kendini doguma hazirliyor normal dedi. Sadece dinlenmene ragmen gecmez ve duzenli sancin olursa suyun gelirse ya da kanamali akintin olursa gel hemen dedi.
Reyh likesah çok şükür su veya akıntı olmadı ama kasılma yerimden kalkınca başlıyor bel ağrısıyla birlikte ayrıca sırt ağrım da var bugün. İnşallah dediğiniz gibidir
Mevludealtungok Reyh 32 haftam bitti oturma yatma pozisyonu hangisini çok yapar bir tarafa yüklenirsem aynı sorunu yaşıyorum kas katı kesilmeside 28. Haftadan beri var birde ayakları vajinama vuruyor o sancı yapıyor dedikleri gibi dinlendiğinde geçmezse 10 ve ya 5 dakikada belden başlayıp kasıklarında 70 saniyelik bir sancı duyuyorsan hemen gitmelisin.Ilık dış çikolata şekerli şeyler tüketil soluna yatarsan bebek oynar oynamalarını takip etmeyi bırakma muhakkak
Reyh Mevludealtungok benim oğlan doğum pozisyonu aşdı vajinadan çok kaburga ağrısı yaşıyorum o yüzden, bende Dr uzanınca geçiyor ama kalktığım an başlıyor. Süre hiç tutamadım çünkü yatarken sorun yok dediğim gibi. Bebek hareketleri de normale göre azaldı ama internette falan bu haftalar yeri daraldığı için hareket azalması olabileceği yazıyor ama yarın doktora gideceğim muhakkak. Umarım sizde, hepimiz de sağlıkla kavuşalım 💙
Eldgrn Reyh bildiğim kadarıyla söylüyorum dinlendiğinde uzandığında Eğer ki devamı oluyorsa yani Belirli aralıklarla oluyorsa sancı olarak geçiyor dinlendiğin halde geçmiyorsa yani şu an nasılsınız
Zulalg Reyh tabi ki ederim🤲🏻 bir sorun hissederseniz sabahı beklemeyin. Hareket takibine ve sancı dakikanızıda kontrol edin hep lütfen
Reyh Eldgrn şuan iyiyim şükür, sabah nst de 1 tane sancı çıktı doktorum önemli olan belden başlayıp karnın tümüne yayılan ve şiddeti artan ağrı dedi. Teşekkür ederim yardımcı olduğun için 😍
mho0910 Reyh bi gidin bence benimde oluyordu dün kontrolüm vardı nst de sancım çıktı serum taktılar tekrar nst taktılar sonra gönderdiler ağrı sızı sancı su gelmesi kanama olursa bekleme hemen gel dediler
Reyh mho0910 canım bende gittim 1 sancı çıktı ama tehlikeli değil dedi. Sana da çok geçmiş olsun kaç haftalık senin bebeğin?
mho0910 Reyh 34+5 oldu bugün evdeyim ama o sancı devam ediyor bişey yapmamaya çalışıyorum ama 4 yaşında bi oğlum var ister istemez ev işleriyle uğraşıyorum eşim yardımcı olamıyor işinden dolayı inşaAllah bi sorun olmadan zamanında doğar