bebegimhayalim Gizemakayy evet karından görünmedi değer artışı güzeldi doktor alttan bakmisti gorunmustu geç dollenme olmuş meğer
Minimalite bebegimhayalim bende öyle sanıyordum doktorların cihazları eski olduğu içinde görünmeyebiliyor başta öyle dediler kesem geç görünmesine rağmen Şuan aynı hafta son adet tarihi ile uyumlu onunla alakası yok yani. Hamdolsun 20 haftalık olduk
Esradenizz1 bebegimhayalim bende 29+1 haftalık hamileyim en son 1200 dü şuan bilmiyorum ne kadar olmus
bebegimhayalim Gizemakayy gittiğinizde büyük ihtimal görür ve duyarsınız ben 27 beta ile öğrendim 2600 ken vajinal göründü 3 bin üzeri karından gorunuyor
2prns_1prnssannesi 27+2 olduk 2 hfta önce kontrolde 780 Gr dı Dr haftasıyla uyumlu herşey yolunda demişti 2 hafta sonra tekrar gidicem kontrole
Zelihaklc bebegimhayalim 28+5 olduk. 🙏🌸 En son 26+4 de gitmiştim 970 gr di. Cumartesi tekrar kontrolüm var bakalım ne kadar oldu bende merak ediyorum ☺️☺️
bebegimhayalim Zelihaklc bende en çok bebek kilosu boyu vs merak ediyorum 3 haftam kaldı benimde detayliya o zaman ogrencem inşallah ♥️
bebegimhayalim Damla1623 yaaa maşallah darısı tüm hamilelere inşallah sağlıkla sihhatle bereketle gelsin melek ♥️