Elifgul90 iri bebekler sezeryan olmalı bncede ben bir bebeğin doğumda kafasının koptuğunu duydum ki bu gerçekmiş arkadaşın eşi sağlıkçı o söyledi iri bebeği normal doğuma almışlar bebek doğarken doktor sorun yaşamış ben yapamycam demiş diğer doktor devam ettirmek zorunda kalmış öyle olunca malesef ki kafası kopmuş bebeğin ve bunu burda bir çok kişi duymuş biliyor bende şok oldum duyunca tamam normal doğum en güzeli ama olması gerekiyorsa sezeryan olmalı bazı arkadaşlar doktorlar para için sezeryana akıyor diyorlar da zannetmiyorum öyle olsun