Elifgul90
Benim de 38 hafta da 4 küsür kilo oğlum doğdu sapasağlam çok şükür iri bebek bakımı daha kolay ele avuca rahat geliyor Şuan 14 aylık 13 kilo yaşıtlarından hep iri gidiyor sadece kilosu olmasına rağmen yaşına girmeden yürüdü gayet aktif akıllı bir bebek çok şükür rabbim herkese sağlıklı evlatlar nasip etsin sezeryan oldum bu arada bende ilk bebekti doktorum doğuramazsın dedi kafası 3 hafta büyük gidiyordu hep kontroller de o yüzden