Anneoluyorumm00 tamam birakma test yapmayi ben de catlama oldu dedim test yapmayi bıraktım günüme 4 gun kala iki kere test yptim 2 gün ben gebelik ogrenilir diye yapmistim pik cikmisti o iki gün tekrar yumurtlama olmuş galiba sende adet olana kdr yada insallahh gecikene kdr devam et ben biraktigima pismanim ama elimde de test kalmamisti yani mecbur kaldim