Cinarsaitinannesi sehrengiz_8 o zaman normal düşük mü yaşıyor internette en fazla 1500 olur kimyasal gebelik yazıyor
sehrengiz_8 Merhaba herkes kimyasal gebelik demiş ama kimyasal gebelikte Bhcg bu kadar fazla artıp düşmez. Tekrardan başka bir doktora gözükün 6 kere kimyasal gebelik yaşadım ve en fazla 200 lere çıktı geri düştü
Merii54 sehrengiz_8 merhaba kimyal değilse ne olabilir iki gündür kanamam var çünkü doktorda bir şey demedi pek korkuyorum kötü bir durum olur diye
sehrengiz_8 Merii54 siz dediğim gibi emin olmak için yine bir doktora gözükün kimyasal gebelik battan 3-5 gün sonra adet kanaması ile atılır ara ara kanama olmaz adet kanaması gibi devam eder
Jeonxx Büyük ihtimal kimyasal gibi duruyor. Doktor beta takibi yapar düzenli düşüş varsa ve rahim temizlendiyse kendi kendine kürtaja vs. Gerek kalmaz korkma. Ama tekrardan kontrole git betanı göster ihmal etme.
Blackkcat Merii54 aa bunu görmedim,düşük olabilir canım,inşallh değildir değer düşmüş tabi,sağlıklı değilse bu ilk haftalarda düşüyor canım,Allah sağlıklı hamilelik de nasip eder inşallh tekrardan
Merii54 Blackkcat merhaba evet düşük olmuş maalesef inşallah Rabbim isteyen herkese nasip etsin çok sağolun 🙏