Merii54 Tazeanne68 biliyor söyledim kanamam çok var dedim ultrasonla baktı kese gözükmüyor dedi şuan düşükse bana bir şey olur mu acile gitmem gerekir mi korkuyorum parça parça kanamam oldu
Cinarsaitinannesi Merii54 sen yine bir kadın dogum acile git canım devlete git ozellerde gece nöbetçi kadın dogum doktoru olmuyor çoğu zaman. Doktor pek ilgilenmemis galiba seninle
Aysnr11 Merii54 Sana bişey olmaz kese zaten oluşmadıysa normal kanama ile atarsın yinede kadın doğuma görünmende fayda var. sancın var mı ?
Cinarsaitinannesi Merii54 kese gorunmediyse kimyasal gebelik olabilir korkmana gerek yok canım kimyasali vücut kendi kendine atiyor benim de olsh çok kötü sanciyla 7 8 gün sürdü kanamam senin de betan cok düşmüş muhtemelen kimyasal gebelik
Sumeyyealts Merii54 korkmayın size bir şey olmaz kanamayla atarsınız adet gibi bi kaç gün sürer çok geçmiş olsun Allah sağlıklı bir şekilde tekrar nasip etsin inşallah 🙏
minikmucizeemaak Merii54 İlk sonuç 1704 ikinci sonuç 653 çıktıysa betan düşmüş muhtemelen kimyasal gebelik geçiyorsun canım
Merii54 Cinarsaitinannesi tamam tekrar baktırcam peki bu düşükten sonra hamile kalmam ertelenir mi yada doktordan vitamin ilaç falan istememe gerek var mı yada kürtaj yapılır mı
Cinarsaitinannesi Merii54 eğer kimyasal ise kürtaja gerek kalmaz zaten betan kendiliğinden sifirlaninca anlarsin onu hemen arkasina hamile kalanlar var yine folik asit falan baslayabilirsin canım şimdiden