Smr28 Siz kesinlikle dahiliyeye gidin. Zaten o sizi diyetisyene de yönlendirecektir. En kısa zamanda gitmenizi tavsiye ederim. Çünkü bu normal insanlardaki şeker gibi değil. Sizi korkutmak istemem ama ortada bir bebek var. Sadece kendiniz olsanız hadi neyse der geçersiniz. Ayrıca gidene kadar beyaz undan yapılmış ekmek-poğaça-kek-börek hiçbir hamur işi, paketli gıdalar, patates, havuç, muz, pirinç,kuru meyve vs. yemeyin. Meyve olayını da gittiğinizde doktor veya diyetisyen söyler. Ama dediğim gibi en kısa zamanda gitmeniz sizin ve bebeğinizin sağlığı açısından çok önemli.