Mervem_123
Devlete mi gittiniz yoksa özel mi? Ben devlet takipliyim 39 haftadayim doktorum bişey olursa hemen gel hastaneye dedi. 36dan sonra doğumlar normal olarak gözüküyor doktorun neden öyle bişey dediğini anlamadım ama başka bir hastaneye gitmeni öneririm. Bebek kakasını falan yapabilir riske atmayın.