Cemre55 mutlaka vardır bir sebebi bunu üniversite hastanesindeki tüp bebek doktorları yada özel hastanedeki tüp bebek doktolari çok iyi anlatıyor normal kadın doğumcuya gtme.ben neler yaşadım bir Allah bilir .doktora gidince deki ben rahimin incelenmesini istiyorum de sen kendin düş peşine kendin secenecek sun .bazen sen teklif etmeyince bakmiyolar inan zaman kaybı ama çok şükür senin hamile kalma da bir sorun yok .o yüzden Rahime baktır .esininde sperm testlerjne baktir