Kızlar ben de bugün muayeneye gittim işte kafamda planlamıştım nstye gireceğim haftaları falan doktorum tamamen kendi yaptığı ultrasona güvenerekten nstnin kendi kendine oluşabileceği bir durumdan bahsetti yani eğer doktorunuza güveniyorsanız başkalarıyla karşılaştırmayın işte 32’de girmem lazım 34’te girmem lazım gibi