Mochi tuq_ba 37+6 ishalim bulantım var kasılmalarım ağrım var dün de nst de biraz sancım çıktı. kontrolüm yarın bekliyoruz bakalım umarım doğum başlar artık yarın 🥹
Faymer1 tuq_ba ben bugün 37 haftalık oldum yarın kontrolüm var Doğuma gün alacağız inşllah büyük ihtimal ya 13 Kasım yada 15 Kasım da olacak bakalım hayırlısı artık 🌸😍
Minisannesiii 38+3 oldum hala bekliyoruz Karin agrisi oluyor sirt agrisi akinti ama yok gelmiyor bebek. Uyku da uyuyamıyorum 😒
Svvl Yarın 37 haftaya giriyoruz artık geçmiyor zaman bir an önce doğsun diye bakıyorum valla,hamilelik iyice yordu ve sıktı 😂