SenaBM _Bihterziyagil aşırı göz yorar bu ama tabi zevkler ve renkler tartışılmaz ben bunu kilere bile takmam 😂
_Bihterziyagil imeaeb görsel atabiliyor musun canım rica etsem ❤️ çok beğeniyorum çünkü bu modelleri ama bilmiyorum ya
imeaeb _Bihterziyagil Şuanki evimde ölçüleri uzun geldi ama öncekinde böyle bir foto bulabildim ölçüleri uyunca gayet hoş görünecektir diye düşünüyorum 🥰
Ebru-29 _Bihterziyagil bunlar bence çok demode modeller. Desensiz keten tüller keten fonlar daha class duruyor. Bunlari orta yaşlar bile kullanmıyor
_Bihterziyagil Ebru-29 sade olanlarıı da begeniyorum sizin de tercih ettiğiniz modeller varsa link ya da görsel atabilirsiniz🙂
_Bihterziyagil imeaeb gayet şık güzel olmuş canım saflıkla huzurla mutlulukla kullan inşallah ❤️ zevkler tartışılmaz ama ben bu tazr seviyoruum demode oldu diyen de var,çiçekli şeyler kalmadı diyen de var,orta yaşlardakiler bile kullanmıyor diyen ve 😏😏
imeaeb _Bihterziyagil Çok teşekkür ederim 😚 tabii ki zevk meselesi herkese hitap etmeyebilir ama siz beğendiyseniz bence gayet yeterli başkasına aldırış etmeyin sizin zevkiniz önemli olan 💗
Egemoms1303 _Bihterziyagil ben yatak odasında kullaniyorum benzer model geçen oturma odama denedik küçük geldi yoksa orda kullanacaktım bir süre 🤭 ben de seviyorum bu modelleri 🥰