Deletedmom_112 fizikcianne ben yan etkilerini soruyorum zaten canım çünkü ben vurulcağım doktordan iyi bilcemi sanmıyorum 🌸
Nikomm Deletedmom_112 rica ederim inşallah sende de olmaz canım benim de bağışıklığım çok düşük hamile kaldıktan sonra ateşim çıktı grip oldum çok fena iyileşince gittim yazdırdım ücretsiz olarak oldum hamilelikte ateş önemli ben tedbiren yaptırdım
Deletedmom_112 Nikomm evet doktorumda grip olmanın ateşlenmenin bebeğe daha çok zararı olur dedi hem de bebişi doğunca 6 ay koruyormuş zaten etraf çok kötü