Ef1001 ya onu bugün sordum bu 2. Hamileliğim be detaylıya girdim. Dedi ki bağırsak ve idrar torbasına bakıyoruz ama rahim be yumurtalıkları incelemiyoruz. Hatta ekranı bana çevirdi ve gösterdi dedi bak burda rahim falan belli olmuyor. Dediğim gibi önceki doktor doçentti yani o da rahmi ve yumurtalıkları görse pipi göstermezdi 😅 buna da kız dediler bugün doğana kadar görmeden inanmayacağım hahaha 😂😂😂