Hanımlar merhaba 🌸 18 haftalık hamileyim daha doğrusu ben 17 sanıyordum 18 mişim 😂 14. Haftada erkeğe benziyor dedi 1 hafta sonra kontrolde %90 erkek dedi. Bugün 18. Kesin kız dedi bacak arası boş dedi kafam karıştı özel takipliyim aynı doktor hepside başına gelen var mı ? Bi kaç takım aldım erkek için değişir mi acaba tekrar kız eşyaları aşmaya başlasam mı 😂