Kelebekmisaliihayat 1palyaco Ben 5+3 te gitmistim keseyi gördük, doktorum 2 hafta sonra tekrar gel demişti. Siz de 2 hafta sonra gidebilirsiniz.
1palyaco Kelebekmisaliihayat teşekkür ederim hepimiz güzel haberler alalım olumlu şekilde de sonuçlansın inşallah 🌸