1palyaco çok normal böyle düşünmeniz, ama altıncı haftada gidip kalp atışını duymazsanız mesela bu sefer neden diye kafanıza takabilirsiniz daha çok stres sebebi olur sizin için. Altıncı hafta çağırmışlardı beni gittim kese gözüktü kalp atışı duyulmadı haftaya gel dediler o bir hafta bana nasıl geçti anlatamam 🤦🏻♀️ yedinci haftada da vajinal muayene ile duyuldu bu arada rahmim tersmiş bebekte belime doğru yerleşmiş 12.haftaya kadar hep vajinal muayene olmak zorunda kaldım