MirsT ne hissettigim konuusnda bi fikrim yok gercekten gebeligime dair birsey hissetmiuyorum🤭 3 oglandan sonra kizim olacak diye seviniyorum ama en kucugum 1 yasinda oldugu icin ne ara dogum yaklasti farkedemedim.ara ara kasilmalar ve geceleri ani adet agrisi gbi sancilr oluyor ama duzenli degil ☺️ dogursam rahatlicam cunku bebekle birlikte hersey zorlasiyor allah yardimcimiz olsun🙏 sizin nasil gidiyor ?