2424aa EbruBoluKaya bizde bugün 37. Haftamiza girdik cuma kontorlum var bakalım doktor ne dicek 20 kaşıma gün almıştık sağlıcakla kucağına alırsın inşallah canım ❤️
Elmas2606 2424aa aynı şey benim başıma geldi sezeryan olmaya karar verdim son 6 gün inşallah sağlıkla kavuşuruz bebeklerimize
gunesinannesi_ 2424aa 15 gün var nst de düzenli sancı çıktı alttan muayene ettiler açıklık yok bel ağrısı var nişan da gelmedi daha sancıyı da hissetmiyorum🥹
emt gunesinannesi_ benimde 21 gün gözüküyor nst de sancım düzensiz çıktı bel agrim çok var ne nişan geldi ne su adet ağrısı cekiyormusum gibi hissediyorum 🥺
Annesiiiii_ 2424aa Evet yaa bide normal doğum olacağı için neler olacak nasıl geçecek endişeleniyorum.
monarosamommy 2424aa son 33 gün kaldı Allahın izniyle ama daha doğum nasıl olacak konuşmadık doktorumla ben normal istiyorum dün kontrole gittiğimde bebek baş aşağı doğum pozisyonu almış dedi nstye bağladı kasılmalar var hafif haftaya perşembe günü tekrar gidicem ozaman netleşecek dün gece adet ağrısı gibi hafif ağrılarım oldu sağlıkla hayırlısıyla kucağımıza almak nasip olsun inşallah 🤲🏻🍀
2424aa monarosamommy inşallah gönlünun istediği gibi olur canim sağlıcakla kucağına alırsın inşallah ❤️
Sila12345 23 kasıma sezeryan günü aldım 2.sezeryanım olucak evde iki yaşında oğlum var bi yanım mutlu bi yanım hüzünlü karmaşık duygular :) hepimiz sağlıkla kucagımıza alalım insallah
Seyma2255 2424aa ilki normaldi bu da normal olsun istiyorum ama hâlâ ne nişanim gekdi ne sancim var inşallah normal olur bu da sezeryana döner diye korkuyorum
aysenuurr11 2424aa 37+5 cuma günü kontrol var 38 oluyoruz bakalim saglikla gelsinler insallah 🤲🏻💖 artik gelse de erken midir bilemiyorum
Tomris-anrs Ben de yarın sabah 7 de hastaneye gidiyorum. İlk gebeliğim ,39+5 deyim, suni sancı deneyeceğiz. Heyecanla karışık farklı duygular içindeyim. Allah yardımcımız olsun
MirsT 3prens1prensesmom aynı gidiyoruz sanırım nasıl hissediyorsunuz benim bu ara karnım yanıyor resmen sızlıyor bazen
3prens1prensesmom MirsT ne hissettigim konuusnda bi fikrim yok gercekten gebeligime dair birsey hissetmiuyorum🤭 3 oglandan sonra kizim olacak diye seviniyorum ama en kucugum 1 yasinda oldugu icin ne ara dogum yaklasti farkedemedim.ara ara kasilmalar ve geceleri ani adet agrisi gbi sancilr oluyor ama duzenli degil ☺️ dogursam rahatlicam cunku bebekle birlikte hersey zorlasiyor allah yardimcimiz olsun🙏 sizin nasil gidiyor ?