birLinaannesi Bebeksianne her ihtimale karşı 1 paket hastane çantasına koyacağım. 1 pakette eve yedekleyeceğim. Çok öneriliyor zaten 🤷🏻♀️
Dilankvk Bebeksianne Hastane zaten hastanesi veriyor bir kaç gün sürüyor kanama. Ben bir paket almıştım yarısını anca kullandım sonra pede geçtim
sultanssa Jalee1 ya ben almistim aslinda 1 tane kullanmstm hic kanamam duzgun olmamisti sonrasindada eve gelince ped kullandm
Nursumeyye5 Bebeksianne Ben 1 paket depend aldım zaten yeterli geleceği söyleniyor hattâ artıyormuş bile sonra uzun ped aldım bikaç paket bence baya yeter diye düşünüyorum
Sumshn Bebeksianne bende bi paket almıştım ama hastaneden de ped verdiler o yüzden orda hiç kullanmadım. Eve gelirken bi tane kullandım. Sonrasında kanamam yoğun olmadığı için ihtiyaç duymadım.
Minikayak24 Bebeksianne ilk doğumumda 15 16 gün sürdü bunu bilmiyorum valla ne olur artık herkes farklı bünyeye sahip ben düşük yaptım tam 4 ay kanamam durmadı yani doğumdan doğuma da değişir
busraakurt52 1 paket yeterli oluyor sonra lohusa pedine geciş yapabilrsniz e bebekte var ben öyle yapmıştım🌸
Flowermom Ben sezeryan oldum 10lu depend aldım 3 tane kullandım uzun gece pedinde daha rahat ettim , hatta kalan paketi dileyene gönderebilirim ücretsiz olarak kargoyu karşılarsanız , m beden
Aysensrkan Migros carrefoursa şok hepsini gezdim m beden depend bulamıyorum gerçekten delireceğim önerdiğiniz başka marka var mıı?
busraakurt52 Aysensrkan @Flowermom elinde varmış dolap uygulaması üzeirnden az kargo ödeyerek alabilrisiniz🌸
Elenor Bebeksianne normal doğum yaptım devlet hastanesinde bir paket almıştık külot şeklinde olandan yalnız hemşireler hasta bezi şeklinde olandan tekrar aldırdı düzenli kanamayı kontrol ettikleri için..
HnfeShn Bebeksianne 14 gün oldu doğum yapalı hastane çantasına lohusa pedi koymuştum 3 tane ama çok kanama olduğu için hasta bezi kullandım orda 3-4 tane eve geçince 10 tane lohusa pedi bitince normal pede geçiş yaptım gece uzun olanlarından ondan da günde 2-3 değiştiriyorum sen işini sağlama al fazla fazla koy
catandgirlmom Bebeksianne ben sezaryen ile doğum yaptım, hastanede 2 gün kaldım günde 1 depend kullanıyordum içine sargı bezi ped vermişti hastane kan gelince pnu değiştiriyordum zaten aşırı az geliyordu evde de normal pede döndüm 15 gün normal ped ile devam ettim sonra bir kanama başladı ki toplamda 50 gün sürdü 😂 depend bile dayanmadı 😂 1 palet almıştım daha alsam kullanabilirmişim ama zor bulunduğu için almamıştım. 2 paket alsam çok iyi olurmuş. Ama arkadaşımda sezaryenle doğum yaptı ve hiç benim gibi kanaması olmadı bence duruma göre davranın eğer çok olursa kanamanız ve yetmezse tekrar alırsınız
xAlpellax Sezeryen doğumda bazı hastaneler depend hasta bezi kullandirtmiyorlar bilginiz olsun hava almadığı için sezaryen yeri ped istiyorlar her ikisinden de alın yanınıza hangisini derlerse kullanırsınız