Bebeksianne benim kanamam 50 güne yakın sürdü. Ama 50 gün full değildi. Aralarda birkaç gün kesildi, tekrar başladı ama az azdı. 2 paket depend almıştım. 1,5 paket gitmişti. İlk zamanlar biraz daha yoğun tabii kanama. Ben azda gelse depend kullandım, kolay oluyor diye. Sonrasında normal pedde kullanabilirsin. Herkeste farklı olur kanama gün sayısı ve yoğunluğu. Siz 1 paket alın, ihtiyaç halinde yine alırsınız. Bende 2. Paketi sonradan almıştım.