Kozlar bende 38+3 reyim kalbimde sıkışma karnımda ağrı ara ara kasıkta agrı omızlarımda agrı kollarım ayaklarımda bilemedim duşa girdim çıktım biraz iyi gibi oldu yürümede ama bilmiyorum ikinci doğum olacak acaba ben mi abartıyorum napcam bilemedim hastahaneye de 40 dak ev gitmelimişim bilemedim kafamda mı kuruyorum acaba