Feyzabeyoglu umrumdadegil anladimm. İnsallah seker falan cikmaz. İlaca bagimli olmak kullanmak zorunda olmak zor bisey. Bu gebeliğimde tiroitim yüksek benim de başından beri ilaç kullanıyorum. Cok sinir bozucu 😏
umrumdadegil Premsesko yorgunluk ya da susuzluktan olabilir veya normal bir baş ağrısıdır tansiyon yoksa güzel