umrumdadegil ben alet almadım da. Gecen bi sancılandıydım dışarıya gezmeye çıkmıştık. Yemek yiyeli 1 saatten fazla olmuştu. Pizza yemiştim. Acile gittim sanci olunca kan degerlerime baktilar falan sekerime de bakmislar. Orda gördüm 106 çıkmış. Aclik da 84 falan cikiyo genelde