gokcetugumm Ebrulikk bence 36da güzel bı hafta doğum için bende 35+2yim bebek baya aşağıda sürekli yatıyorum 3 gündür sancım kasilmamda var 36yi görsem diye dua ediyorum 😂
Sdylmz A-engin10 umrumdadegil amin iyi durumu ameliyathanede ağladı baya sesini duyunca rahatladım 🙏🏻
Sdylmz Sksjsux355-- geçen hafta rutin kontrole gitti. Suyu azalmış dedi bugün yine gittim iyice azalmış riske atamam dedi
sultanssa Sdylmz hayirlisi ile bisey olmaz insallah kilosuda iyi gozukuyo saglicakla kucaginiza alin sutunuzu sagin verin stres yapmayin
Anneoluyorumbb Hayorlasağkıkla evinize çıkın inşallah ❤️Benimde 33 olduk kilosu neredeyse aynı 2 kg dediler ama biraz oynuyor rakamlar bebek nasıl yani minik oldukları için çok küçükmü görebildinizmi