Sdylmz Kızlar suyum iyice azalmış doktor riske atamam almam lazım dedi 😢 sezeryana alındım sezeryana o kadar kolay geçti ki hiçbişey anlamadım zaten bebeğimi düşünmekten korku bile yaşayamadım. 1850 gr doğru küvezde şuan nolur dua edin
A-engin10 Sdylmz rabbim size bağışlasın saglikla sıhhatle bebeğinize kavuşun inşallah iyilerin duası sizinle olsun sizde bizleri unutmayın duanizda🤲🏻🤍
umrumdadegil Sdylmz Rabbim hayırlısıyla ne kısa zamanda kucağına almayı nasip etsin inşallah 💜 durumu nasıl şuanda
Sksjsux355-- Sdylmz rabbim size bağışlasın inşallah sıkma canını bisey olmayacaktır inşallah. Şikayet ile mi doktora gittin yoksa rutin kontrol ile mi doktor gördü
Elffyns Sdylmz inşallah canım sağlıkla tamamlar zamanı kucağına alırsın ❤️bende 32+5 oldum bugün dualrım sizinle
Sdylmz A-engin10 umrumdadegil amin iyi durumu ameliyathanede ağladı baya sesini duyunca rahatladım 🙏🏻
Sdylmz Sksjsux355-- geçen hafta rutin kontrole gitti. Suyu azalmış dedi bugün yine gittim iyice azalmış riske atamam dedi
3premsesinannesi Bende yarın doğum yapabilirim bebegin gelisimi durmus tansiyonum cok yukseliyor 1 unite kan takilacak kanim dusmus 4.sezeryanim 1350gram olmuş bebeğim 27+2 haftalık insallah sag salim kucagimiza aliriz amin 🙏
sultanssa 3premsesinannesi Rabbim sifa versin saglicakla kucaginiza alin insallah 🤲🏻 kan sulandirici kullaniyormuydunjz
1010_ Sdylmz Rabbim bağışlasın sağlıkla sıhhatle kavuştursun inşallah. Siz güçlü durun siz güçlü durdukça bebeğiniz de güçlü olup annesine kavuşmak için hemencecik iyi olacaktır Allah ın izniyle. ❤️
Minigiim-vebenn52 Sdylmz inşallah sağ Salim kucağına alırsın sütün geldi mi kilosu için mi küvezde tutuyorlar yoksa solunumu için mi ? İnşallah bir iki haftaya toplar küvezde çabuk topluyolarmış 💜 bol bol sütünü götürmeye çalış üzülme bebekler hissedermiş 😔💜
3premsesinannesi sultanssa evet ama 2 hafta önce kan sulandiriciyi biraktirdi doktor 4 doz ciger gelistirici oldum sezeryan dogumda cok kan kaybetme ihtimali var coraspirin nedeni oyüzden içmiyorum şuan bebeğin gelişimi pıhtılaşmadan durmuş olabilir dedi doktor yarın detaylıda ortaya cıkacak insallah sag salim kavusuruz bebeklerimize👼🙏
ozlemm12 Sdylmz Hiç bişey olmaz allahın izniyle kilosuda çok iyi bu arada haftasına göre maşallah benim arkadaşımm 38 haftada 2000gr doğurdu sizin olursa solunumda sıkıntı olur oda geçer bi kaç güne inşallah sağlıkla büyütün iyi düşün iyi olsun canım
Ebrulikk ozlemm12 35 haftalık hamileyim su azalıyor doğum olabilr dedi doktorum kilo almasıda azaldı 2200 acaba nasıl arkadaşınizin bebeği baya canım sıkılıyor 37 görmeden dogum olabilir dedi doktrum
Mmeelliikkee Sdylmz oyyy maşallah bence kilosuda çok iyi haftasına göre , çabucak sağlıkla kavuşun inşallah ♥️
gokcetugumm Ebrulikk bence 36da güzel bı hafta doğum için bende 35+2yim bebek baya aşağıda sürekli yatıyorum 3 gündür sancım kasilmamda var 36yi görsem diye dua ediyorum 😂