Bu doğum şeklinde iğne vurduktan sonra belden asagisi uyuşuyor ve ıkınamadiğin için karnına çok bastırılıyormus yani zoraki doğum gibi bir şey benim aklıma hiç yatmıyor uyustuktan sonra sezaryen olurum daha mantıklı.. zaten normal doğumda da dikiş illaki oluyor. Valla ben sezaryen dan yanayım 🙈😂