Ezgiaslan53 ne güzel benimki de bugün kontrole gittim dün geçmeyen ağrım vardı içim rahat etsin diye acile gittim dedim bana direk en ufak Ağrı’da acile gidiyosan normal doguramazsin dedi doğumuma az kaldı doktor değiştirsem nasıl yapicam kafam allak bullak bugün aşırı moralimi bozdu ve başından beri normal doğum istediğimi bildiği halde dedi bunu sizin doktorunuz ne güzel motive etmiş ben şimdi nasıl güvenip doğum yapicam bu doktorla bilmiyorum 😔