Sitionline ben deli gibi meyve yedim ve hala yiyorum tek aşerdiğim şey meyve oldu kızım olacak Allah nasip ederse ve çok mide bulantıları yaşadım ilk dört ay kızda mide bulantısı da çok oluyormuş diyorlar oldu meyve istiyorsa kız diyorlar oda oldu ama bazen tam tersi de olabiliyor yine de inanmadım doktor söyleyene kadar hatta ben hep erkek hissediyordum 😂😂