Sitionline ben hamilelikten önce ekşide tatlıda çok severdim. Yeri gelir nutella kaşıklar, yeri gelir limonu mandalina misali yerdim. Gebelikte tatlıdan soğudum bi elin beş parmağı geçmez yediğim tatlı. Ekşiye aynen devam ettim. Herkes 'ye ekşiyi çıkar ayşeyi' klişesini söyleyip durdu ama bizimki Hakkı çıktı😂😂😂