Pamuk Hayallergercekolsun06 Valla biz ailecek kola bagimlisiyiz yemeği kolasız yiyemeyiz. Ama hepimizin dişleri var😅😂😂
Tugceliko-19 Iremaydmrr yok canım bi kereden nolcak . Ben sigara içiyorum valla senin kadar düşünmüyorum 😂😂
Denizbllt Iremaydmrr Iremaydmrr ben arada bir içiyorum. Bardağa döktükten sonra gazı kaçınca içebilirsin hep değil ama
MelteM2cck Hayallergercekolsun06 zaten öyle sağlıksız 😉 ama kırkta bir içmenin sakıncası olmaz merak etmeyin. Canınız ne isterse yiyin için takmayın kafanıza 😍
pikachuu Iremaydmrr walla ben neredeyse her hafta 2 3 kez içiyorum ve normalde asla kola içen biri değilimdir, hiç de sewmemmmm. Ama hamilelikte canın ne çekeceği belli olmuyor.
Momtwo Iremaydmrr bişey olmaz 😅 gazlı olduğu ocin sadece normalde de sağlıklı içecek değil ondan hamilelikte içilmesi önerilmiyor ama ben ilk gebeligimde içtim ikincide de içiyorum abartmadikca içiyorum canım çekince napim. Kararını bilmek lazm
mavideniz6 Iremaydmrr Arada çok canım istediği için içiyorum sürekli içmek iyi değil belki ama arada içilebilir bence
Whopper Ben içiyorum yemeklerle bırakamadım maalesef özellikle ilk zamanlar mide bulantısına soğuk buzlu kola çok iyi geliyordu
Zelihaklc Iremaydmrr 1 kereden bir şey olmaz sanırım benimde ilk zamanlar çok canım istemişti 2 3 yudum içtim ama devamını getirmedim