1palyaco balım öncelikle başlangıcın hayırlı olsun bundan sonra hep devam edeceksin ve çabucak alışacaksın başlarda cidden korku oluyor bence kendin yapmaya çalış insan kendinin daha az canını acıtıyor 😂 havasını al veya alma ben bazen alıyorum bazen almıyorum çünkü bazen iğne ucunu denerken damla damla ilaç geliyor boşa harcıyorum gibi hissediyorum. Göbek bence en az acıtan yer şöyle deliğin 3 parmak yakınına sağ ve sol fark etmez sadece bu akşam sağa vurursan yarın sola vur, göbeğini iki parmağınla sık ve dik açıyla iğneyi yumuşak bölgeye sok. İlacı yavaş yavaş ver. Verirken yanma olabilir çok normal. Ben ilacı tamamen verdikten sonra bi 10a kadar sayıyorum iğneyi çıkarmadan çünkü çıkarıncada da damla damla bazen geri geliyor. Ayrıca damara falan denk geldiyse bazen iğneyi çıkarınca kanıyor beze oluşuyor ertesi gün morarmış falan olabiliyor bunlar çok normal korkma. Ben gece yatmadan vuruyorum saate dikkat etmeye çalışıyorum genelde. Rabbim şifa versin iğneler şifa olsun inşallah 😊