Bence havasını muhakkak alın sonra kolda şişlik yapabiliyor ben her zaman koldan yapıyorum birgün sağ birgün sol kol derken gidiyor göbekten cesaret edemiyorum bacaktan da hemşire arkadaşlarım çok acıtır dediler ona da hiç cesaret edemedim ama öyle acıtan bı iğne değil sadece nasıl vurmanız gerektiğini bilin yeterli iğneyi dik tutun öyle yapın birşey olmaz 🙋🏻♀️