Ravza-Acar1 ben iki kez yaşadım kimyasal gebelik değerlerim bu şekilde düzensiz arttı ama düşük yapacak kadar az değil değerin kürtaj olman lazım diye direttiler özele gitmiştim kürtaj+genetik test için 15.000 gibi bir ücret istediler. Ben bir de devlete muayene olmak istedim çok güvenemedim çünkü araştırdığımda adet kanaması gibi olup atıldığını öğrendim ama onlar kürtaj diye direttiler. Gebeliğimi ilk öğrendiğim günden tam bir hafta sonra kanamam başladı normal adet kanamasından bir tık yoğun, parçalı ve ağrılı oldu benimki ama test yaptırmasam kesinlikle ayırt edemezdim öyle aşırı bir kanama vs değildi. Siz de iki günde bir kan vermeye devam edin bir süre sonra düşüşe geçiyor zaten o süreçten birkaç gün sonra da kanamanız başlayacaktır muhtemelen inşallah sonraki gebeliğinizde sağlıklı bir şekilde ilerler sonuç doktorum kimyasal gebeliğin vücudun gebeliğe kendini hazırlamadığı bir süreç olarak düşünülmesi gerektiğini söylemişti çok geçmiş olsun