Rana26 35+2 deyim son bir haftadır tam olarak aynıyım. Hamileliğin başından beri bulantı için prilam içiyorum ama kusmalarım 17.haftada bitmişti, ilaca devam ediyordum. Ettiğim halde son bir haftadır bulantım arttı hatta birkaç kez kustuğum da oldu. Neden böyle oldu anlamış değilim 🤦🏻♀️ ikinci hamileliğim ilkinde doğumdan birkaç gün önce bulantım başlamıştı şimdi baya erken başladı gibi görünüyor 😅 Allah hepimize yardım etsin cidden 🤦🏻♀️