Rana26 Normalde 22 23 haftaya kadar mide bulantısı çektim ama sanki şimdi gitti geri döndü sanki neden olur sizce bu durum yaşayan var mı 😭 aşırı bi mide bulantısı ve sadece sabahları değil gün içindede sürekli öğürerek geziyorum
dicledila Rana26 30 haftadayım garip bir şekilde benim de bulantı ve baş ağrılarım geri geldi tansiyonum da düşük anlamadım
Simge_celen_ozyildiz_ Rana26 35.haftaya kadar bulantı çok nadir yaşadım 35 sonrası aralıklarla bende de oldu
Sevgi1985 Rana26 bu haftalarda başlıyor sanırım benim 35 haftada mide bulantısı tekrar hortladı ama ilk zamanlardaki gibi değil 37+4 olduk hala var arada
Sevgi1985 Rana26 olabilir dıyecem ama ben doğurmadım ishal doğum belirtisi diyor Dr oda var 2 haftadır 37+5 oldum ☺
Sevgi1985 Rana26 acıklık bir hafta önce bir parmakmış sancı bir defa yüksek çıktı daha sonra normal bu pazartesi de gittim Dr ama acıklıga bakmadı bol bol yürüğüş ve merdiven in çık dedi
Demedov Rana26 ben de aynı dertten muzdaribim 😢 37+4 üm artık haftaya bugün doğurmuş olucam ama sanki ilk trimesterdeki gibiyim:((
Rana26 Demedov ay çok kötü iştee rabbim kolaylık versin hepimize bende sabahları aşırı dayanılmaz oluyo kusunca biraz daha rahatlıyorum ama işte 🥲
aslikls3 Rana26 benim bulantı oluyordu ilk zamanlarda doktorum gebelik reflüsü olabilir dedi gaviscon deneyelim dedi ve geçti o yüzden dedim tabi siz bilirsiniz doktorunuz daha iyi bilir