Mrv4 Kızlar anakucagı sıparıs vercem ama daha önce hiç ürün almadım bu sayfadan, alısverıs yapan varsa bılgılendırebılır mı 🫶🏻
Pembesarelle2 Mrv4 Ben Trendyoldan almıştım bebek arabası satıcısı yine elelebaby’di bir sorun yaşamamıştım , kendi sitesinden de bir sorun yaşayacağınızı düşünmüyorum açıkcası ☺️
Tugbacds Mrv4 ben aldım ana kucağını müzikli kendinden çalışan kumandalı falan çalıştırdık beğendik tabi daha bebek doğmadı o beğenip yatarmı bilmem ama biz beğendik kurulumuda kolay canım
Gamzeli63 Mrv4 Ben hafta sonu sipariş vermiştim şuan kargoda bakalım nasıl gelecek bende çok merak ediyorum kendi sitesinden sipariş verdim.
Mrv4 Pembesarelle2 yaaa ınsalah bende burda çok duydum o sayfayı baktım fıyatta uygun geldi bu araştırayım dedim ☺️
Mineartcc Pembesarelle2 elele baby nin hangi model bebek arabasını tercih ettiniz? Hala memnun musunuz
Mrv4 Tugbacds bende almayı düşünüyorum doğana kadar fıyatlar uçar diye alıyım dedim pekı garantı vs oluyor mu ılgılenıyorlar mı öyle
Tugbacds Mrv4 biz baktık çalışıyordu gantiyle alakalı bir işlem yapmadım canım bilmiyorum o yüzden. Ama illa bi hizmetleri vardır heralde baya popüler elele çünkü
Mrv4 Ayseee60 ahhaa sıze güvenerek sıparıs vermeye gıdıyorum o zaman 😂bende Trendyol sayfasından mı versem acaba
Mrv4 Tugbacds bende ya ordan yada trendyoldan alıyom o zaman kızlar size güveniyorum hadi bısmıllah 😂😂
Ayseee60 Mrv4 alacağınız ürün nerde deha uygunsa ordan alın aslında bilinmiş bir marka güven sorunu yaşamazsınız çoğu arkadaşım da alır yanı sadece komisyon gibi olaylar olmadığı için bazen sitesinde daha uygun oluyor
Tugbacds Mrv4 valla dediğim gibi sorun yaşamadığım için gantiyle uğraşmadım bi sıkıntı çıkarsa iade edersin gelince kurun bakın canım
AleynaResul Tugbacds tavsiye edeceğim bi ürün kurulumu da çok basit hafif ve kullanışlı açıkcası çocuklu gelen bile neden ben bundan almadım diyo 😃
Tugbacds AleynaResul hadi inşallah bakalım zaten bu sitede çok aşırı övülmüştü canım bakalım inşallah bizde memnun kalırız 🥰
Tugbacds Bebek arabasını aldınız mı kızlar babymallda aşırı indirim var bagi neo aldım ben 8000 e arabası sadece ama baya iyi düşmüş ama
blogmomies Tugbacds Bende ordan Bagi Neo aldım ama sonra okuduğum yorumlardan dolayı Easyfold3 ile değiştirdim . Bagi Neo çok güzel ama oturma alanı dar yazanlar olmuştu bir de çocuk uzun boyluysa 9-10 ayda başı tenteye değiyor yazmışlardı ☺️ Bagi Neoda kaldı aklım ama değiştirdim ☺️
ruveyda123 Tugbacds merhabalar internet sitesi üzerinden mi aldınız hiç alışveriş yapmadım o sayfadan güvenilir mi acaba? Bir de travel sistem mi aldınız☺️