Minikayak24 Atakların nasıldı peki? Bugün eşimle doktora gittik. O anlattı nasıl geçirdiğimi, kendimi sıkmışım öyle geçirmişim, annemde telefonda eskisi gibi geçirdin diyor. (Nobet gecirirken annemde vardı) Eskiden geçirdigim zaman nöbet sonrası bütün kemiklerim ağrırdı. Şimdi öyle değilim ama bana doğru düzgün anlatmıyorlar 23 haftalık olduk, şuan korkuya kapıldım acaba bebek birazda olsa oksijensiz kaldı mı diye? Ama bebeğin hareketlerini hissediyorum şuan. Bisey olmuş mudur acaba bilemiyorum ki çok tereddüte düştüm şimdi.