anonimm1907 35. Haftadayım hiç çatlağım yoktu en başından beri lierac 20. Haftada palmers a geçtim bol su içtim birden kilo da almadım maalesef göbek fıtığım çıktı ve göbeğimin çevresi belli belirsiz çatladı 🤷🏽♀️ ilk başta çok moralim bozuldu. Düzenli olarak sporda yapıyorum ama oldu artık umursamıyorum. Doğumdan sonra gerekirse işlem yaptıracağım bakalım. Tek temennim bebek ve ben sağlıkla bu süreci atlatalım başka şey istemem.