Merhaba öncelikle. 38. Haftadayım ben de. Daha üç aylıkken kullanmaya başladım nemlendiricileri. Kullanmadığım yağ, vazelin, krem kalmadı. Tamamen cilt tipi ile alakalı olduğunu söylüyor tüm doktorlar. Hiçbir ürün kullanmayanlar çatlak olmayabilir ve benim gibi günde birkaç kez kullanan çok çatlayabiliyor. Doğum sonrası için pembe halleri beyaza dönmeden lazer vs ne geliyorsa deneyeceğim. Olursa olur olmazsa olmaz. Kontrol edemediğim bu çatlaklar için üzülmeyi bıraktım. Popom, belim, baldırlarım, dizlerimin arkası, göğüslerim ve karnım aldı başını gitti. Ama yavrum sağlıklı ya. Allah’ıma bin şükür. Hallederiz bi şekilde. Edemezsek de ilk yavrumuzdan hatıra olarak kalır napalım ✨😇🧡🧡🧡🧡🧚🏼♀️🧚🏼♀️🧚🏼♀️🧚🏼♀️🧚🏼♀️🧚🏼♀️